Mobil,Skor och MVG :D

Hejsan.. Jag vet att jag har varit jättedålig på att uppdatera dn sista tiden men det är för att fotbollen har dragit igång med 3 gånger i veckan och så är det gansa mycket i skoln nu när det börjar närma sig slutet och jag har gansa mångasteg kvar och redovis så det kommer att bli lite dålig uppdatering men jag ska försöka blogga så ofta jag kan :)

Men iaf medans jag har varit "borta" så har jag fått en "ny" mobil...
 Nej den är inte ny jag har min gamla mobil för att min älskling blev... Stulen :'( Det var i fredags i skolan som denna tragiska hänndelse inträffade... Min älskling. Aja jag ska väll försöka överleva ;) Jag får ett nyss simkort i slutet av vecksn med samma nummer som jag hade förut ;)

Sen så har jag fått ett par ny fotbollsskor :D

Dem är snygga och sköna :D




Idag så hade vi idrott, det var orgentering. Jag och Karolin var bäst :D Jag tror vi får svart ;) Sen så hade vi en föreläsning om träslöjd som vi ska ha i Falun :D Vi skagöra en leksak som ska ha någon rörlig del. Men jag vet inte vad jag ska göra... Maten smakade piss om vanligt , desutom såg den ut som spya! Jag hade PH-samtal idag oh då redovisade jag steg 11 i Matte och jag fick MVG :D Så jävla stolt :P Så nu hr jag bara 10 och 12 kvar den här terminen :D

Idag är det träning men jag ska int gå. Är fett trött och så har jag spelat 4 matcheri Lördags, tränat igår och sen så har vi matcj imorgon och på torsdag så är det träning så jag hoppar den idag.

Och idag SNÖADE det här :o Dt som är vår nu och så snöar det här, inte bra! Men nu lyser solen så jag hoppas att det inte blir någe mer snö på ett tag ;)

Ja det var väll det jag ville berätta :P Blev ganska långt så hoppas ni orkar läsa, men det gör int jag så det kanske finns några stavfel men det får ni stå ut med :P Herrå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? Skriv den här: (bara jag ser)

Har du någon blogg?

Vad var det du ville kommentera?

Trackback
RSS 2.0