Äntligen

Hejhej... Idag så var det skola... Men det är iaf Fredag :D Jag redovisade Engelskan, det gick väll bra. jag fick VG. Igår så bloggade jag inte för att feter skolan så åkte jag med Sofia till stallet. Jag fotade henne och så. Sen när jag kom hem så vär klockan rätt mycket och så somnade jag ute på soffan. Det var väldigt skönt faktiskt!

Efter skolan så åkte jag och pappa till Expert och jag köpte ett stativ. Det kostade 599. Äntligen får jag mitt älskade stativ! Det nästa som väntar inom "foto" är ett nytt objektiv ;)

Omorgon om det inte regnar så kanske jag och pappa ska åka in på marknaden ) Få se om man hittar något :)


När jag var med Emma till stallet, hmm... det var i Måndags. Så fotade jag henne och Tindra. Men jag hade ju ingen usb-kabel så jag kunne inte lägga ut bilderna då men jag lägger ut dem nu i stället ;)

Nej det blev inga fina bilder. Eller jo jag tog väll några fina med Emmas kamera men jag kan inte komma in på emmas blogg så jag kan inte ta dem... Men aja om ni vill se dem så får ni gå in på henne blogg. Nu ska jag fota lite och sn så är det fredagsmys :D Snart kommer kusinen över oxå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? Skriv den här: (bara jag ser)

Har du någon blogg?

Vad var det du ville kommentera?

Trackback
RSS 2.0