Efterlysning!

Nu är min design så gott som klar. Lite smått kvar bara men det skulle Sofia fixa imorgon :)

Ekterlysning: En usb-kabel til en Nikon D3100 (En systemkamera för amatörer som inte vet ;)haha)
Singnalement: En lång svart sladd, med en grejlängst ut. Haha misssstolk...

Maila eller ring mig om ni ser honnom springande på stan!

Med Vänliga Hälsningar // Natalie 

Hejj :D Idag har vi haft ledigt från skolan :D Jätteskönt med sovmorgon! Jag följde med Emma ut till stallet, vi tog hand om tindra ;) Jättemysigt. Vi gick en promenad i skogen och mös med henne. Sen kom mamma och hämtade mig och Emma. Nu har jag precis ätit glass med blåbär, Mums! Det blev massa bilder och filmer och så men jag kan inte ladda in dom på datorn för att jag har tappat bort min usb-kabel... :( Aja nu ska jag sova... Imorgon blir det idrott ;) Fotboll står på schemat :D
Natti natti :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? Skriv den här: (bara jag ser)

Har du någon blogg?

Vad var det du ville kommentera?

Trackback
RSS 2.0