Varför ska man skriva en rubrik?

Asså igentligen varför ska man skriva en rubrik?? Man kommer ju ändå inte på någon vettig rubrik!!!

Så då har man ätit oxå ;) Idag så var det första skoldagen på länge... Ganska seg dag! Haha men när vi skulle gå till bussen så peta Tova mig i ögat så jag gick och blundade med ena ögat, och då höll jag i mig i Sofia. Sen är det ett staket man ska gå över, det kanske är 30 cm. men nu när det är snö så är det som en "ramp! upp och ner. I alla fall så halkade jag till och då hängde jag mig i Sofia så vi höll på att ramla ner i snön. Haha fick fett ont i revbenen xD Det är inte lika kul och berätta det som när det var xD Och på tåget hem så åt Tova mer choklad än vad jag gjorde o.O Amasing, eller stavas det så? xD Ah skit samma :P

Nu kommer mamma snart och hämtar mig så slipper pappa sjusa in mig till träningen när mamma ändå åker förbi här ;) Det skulle komma två tjejer och kolla på våran träninge sen imorgon skulle dem hålla i träningen. Hoppas den blir rolig!! NEEEEJJ!!! Kom just på att det är typ någon styrketräningsmojsegrejs efter träningen!? Aja får väll stå ut xD Nu måsta jag byta om så vi ses väll ikväll eller imorgon ;)

Herrå ;) får inte glömma det :P

Kommentarer
Postat av: Erika

Svar: Ja, det var öroninflamation :/ <33 Det blir nog bättre sen efter att jag har ätit Antibiotika! Puss på dig <3<3

2011-03-07 @ 19:41:17
URL: http://eriky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? Skriv den här: (bara jag ser)

Har du någon blogg?

Vad var det du ville kommentera?

Trackback
RSS 2.0