Bion = Den bästa jag har sett!


Den här filmen får lungt 5/5 stjärnor!!!!!!!!
Så otroligt bra. Jag ska köpa filmen så fort den kommer ut! Den är rolig men i slutet kan man inte hålla in tårarna!

Haha jag och sofia satt och "grät" hela slutet! Tårarna bara rann ner för kinderna!
Det var tur att vi hann in xD Sofia skulle ta passfoto och sen skulle hon komma. Men det drog ut på tiden så mycket så Sofia fick åka därifrån för att hon skulle hinna till filmen. Sen nr hon väl hade kommit till bon så skulle jag köpa popcorn, då ver det en pappa och två baarn som ståg före oss. Ja dem skulle så och bestämma bio. Den ena ungen vill gå på en och den andra på e annan... Så ja det tog ju typ 5 minuter för dem. Så Sofia sa att nu måste vi gå, precis då så var det min tus så jag bah,
- NEJ! Nu när det äntligen är min tur!! Haha sofia bah okej så men vi kommer komma försent! Ja bah nejdå;) Sen så skulle jag ju fylla min dricka men jag hann bara fyla typ halva innan Sofia fick hyper och typ "skrek" att vi vart tvungna att gå. Så j man fick bara en halv dricka... :( Sen när vi kommer ner till biljetttanten så har jag händera fulla så jag säger till Sofia att ta biljetterna ur min ficka. Hon som typ kollar biljetterna gav oss värsta bitchblicken! Tillslut fivk vi fram dem. Sen när vi kommer in i salongen så ska vi komma vilken rad och vi ser ingenting! Sen ser vi att det står 6, Så då ska vi leta till rad 6. När vi väl har hittat den så är det massa folk som har satt sig till rätta och så sen så kommer vi i sitta minuten så alla får ställa sig upp och så xD Hahaha vi hann iaf till bion (Y) Det är så typiskt mig och Sofia ;)

Kommentarer
Postat av: S O F I A

Haha, vi är för sköna:D

2011-03-28 @ 21:59:22
URL: http://soffiproppl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? Skriv den här: (bara jag ser)

Har du någon blogg?

Vad var det du ville kommentera?

Trackback
RSS 2.0