Rubrik..

Hejsan :) just nu sitter jag på mammas jobb och väntar på att pappa ska komma och hämta mig, han skulle och titta på något jobb.  Sen vet jag inte vad jag ska göra.. Jo när jag kommer till pappa så ska jag spela xbox 360 :D Jag har en sån där kinect eller vad det heter xD Det är skitkul!! :D

Hahaha jag vill så gärna åka någonstans och åka skidor så just nu kollar jag om det finns några lediga stugor :D Hittade en som var helt perfekt ;)


Just nu har jag inge mer att säga, så vi ses ikväll :) herrå.

Kommentarer
Postat av: Moa

Hej, Natalie det va ett tag sen!

Fin blogg har du också! kolla gärna in på min :)

Hoppas allt är bra med dig? kram

2011-03-04 @ 19:04:50
URL: http://moaemiliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? Skriv den här: (bara jag ser)

Har du någon blogg?

Vad var det du ville kommentera?

Trackback
RSS 2.0