Pengar :D

Hejsan :) fårlåt för den dåliga uppdateringen!

Idag så var jag på fotbollsmatch på morgonen. Stog imål, och det var så jävla kallt ni kan inte örstå hur mycket jag frös! Det var ganska varmt ute och solen lyste men sen så blåste det asmycke! :(

Sen när jga kom hem fick jag ett "uppdrag" av mamma. Jag skulle städa trapphuset,skura och sopa det. För då skulle jag få 100 kr :D Inte så mycket men ändå det tog ju typ bara en kvart ;)

Har setat och letat stuga i typ sälen,fjällen eller någe. Jag,mamma,Patrik och Erika ska åka nånstans och åka skidor :D Om erika får förstås... Och jag hittade nyss en så jag sitter och väntar på att han ska komma hem, och att Erika ska åka hem från sin kompis och fråga hennes mamma :D

Imorgon så blir det innebandymatch med 96orna sen fotbollsträning med 96orna xD Sen tror jag att jag och mamma ska ner på stan och fixa ett busskort och sen typ på måndag ska jag och mamma till ba´nken och fixa ett bankkort till mig :D

Det kommer lite bilder på mina nya fotbollshandskar och lite till, och sen så kommer jag skriva om vad jag gjorde igår. Jag lovar jag höll på att spy!!!!

men nu måste jag kila men jag bloggar mer snart. Just det jag måste gå in på min dator och göra en ny header! Den jag har nu ser ju förjävlig ut! Men aja vi ses ikväll ;) herrå :)

Kommentarer
Postat av: ebbanordwall;)

Ishotellet ligger typ uppe i Jukkasjärvi...haha jag vet inte hur deet stavas:p

2011-03-26 @ 18:59:11
URL: http://ebbanordwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? Skriv den här: (bara jag ser)

Har du någon blogg?

Vad var det du ville kommentera?

Trackback
RSS 2.0