Ont i arslet...

Hejsan :) just nu sitter jag i bilen på väg hem från ??? Jag har skit ont i arslet! Har typ 3 MIL kvar... Aja vi vann iaf:-D 3-2, vi gjorde mål i 14 minuten ungefär;) var jag kommer hem så är det bara att packa sakerna till mamma för hon ska jobba hemma imorgon så då åker jag dit direkt efter skolan. Tror jag ska till typ stan och köpa ett par nya målvaktshandskar till typ fotbollen, ska stå på lördag och mina gamla ar jättedåliga! Hem kanske jag och mamma skulle fixa ett bankkort till mig nu när jag e 13. Tror det var allt jag ville säga xD eller det var mer tidsfördriv men skit it xD aja herrå:-)

Kommentarer
Postat av: Lisa

din blogg är bäst :)

2011-04-02 @ 20:27:00
URL: http://flizan.se
Postat av: Lauritsmathilda

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2011-12-08 @ 11:56:02
URL: http://lauritsmathilda.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? Skriv den här: (bara jag ser)

Har du någon blogg?

Vad var det du ville kommentera?

Trackback
RSS 2.0