Match,träning, TRÖTT!!

Hejsan :) idag var jag ju på match, tidigt... Aja spela roll vi vann ju iaf :D 6-1 blev det, Men Felicia gjorde ett mål spm blev bortdömt -.- Så det skulle ha blivit 7-1 Men men sånt är livet..xD Jag gjorde ett MÅL :D, haha fett stolt :D Det var ett frislag ganska långt upp i banan och då tog lisa det och passade mig och då såg jag att det var en liten lucka på vänster sida så då sköt (stavning) jag där :D
Sen så typ i sista tror jag det var så fick vi ett precis samma läge men då passade jag Lisa och hon satte den :D

På vägen hem så hade jag ont i huvudet och så var jag trött, Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar ;) Sen blir det väll att byta om till fotollskläder och åka iväg igen och träna lite fotboll ;)

Nu är maten klar så nu ska jag och äta herrå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? Skriv den här: (bara jag ser)

Har du någon blogg?

Vad var det du ville kommentera?

Trackback
RSS 2.0