Jag överlevde :D

Hejsan :) Jag överlevde sprutan :D Haha det gjorde inte så ont som jag trodde :P När dem ropade upp mig så höll jag på att dö! Man fick gå in och sätta sig i en soffa och vänta på att det var sin tur, Sen så sa hon nästa och det var ju jag. Då fick man gå in i ett rum, ett typiskt tråkigt "läkarrum". Så fick man sätta sig på en sån där säng eller vad det är xD Haha när jag kom in så försökte jag se sprutan fast jag ville igentligen inte det :P Sen så frågade hon typ vad man hette och när man fyllde år och så sen så tog hon sprutan :o Sved bara lite när hon sprutade in gleggan i muskeln men annars gjorde det inte så ont :D Sen fick man gå in i ett annat rum i typ 10 min så dem såg att man inte mådde dåligt. Sen var det hemska över :D

Jobbade skitmycket med spanskan idag! Det gick väldigt bra :D Tränade mest glosor men även nått arbetsblad ;) Sen tog jag bussen hem till mamma bara för att pappa jobbade och jag ville inte sitta i skolan 1.5 timme efter vi har slutat. Sen kom pappa och hämtade mig och vi åkte hem.

Min tidning: Innebandymagazinet hade kommit idag och så satt jag och läste den tills jag kom till sista sidan där jag hittade en länk till deras hemsida och massa kuliga saker :D ALLA MÅSTE GÅ IN PÅ LÄNKEN NEDAN OCH KOLLA PÅ DET KLIPPET! DET ÄR SÅ JÄVLA SJUKT HUR MAN KAN VARA SÅ GRYM!

http://www.youtube.com/watch?v=cmdrRKjfrKc&feature=player_embedded   <--------- KOLLA!

Haha nu måste jag träna xD Vill ju kunna göra sånna där grejer xD Hahha det är nog en dröm jag kommer att få ha ett bra tag framöver... :( Men nån dag i mitt liv så ska jag vara bättre än han! :H

Nu ska jag fota lite sen ska man vara lite social när farmor och farfar är här ;) fick nyss lite pengar :D 240 krornor tror jag xD

Lite bilder kommer sen ;) Herrå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? Skriv den här: (bara jag ser)

Har du någon blogg?

Vad var det du ville kommentera?

Trackback
RSS 2.0