Igår+idag lite kortfattat ;)

Hejsan :) orkade inte blogga idag så jag tar det idag istället ;)

¤Först på innebandy match som jag stog i mål på. Blev 4-0 tror jag ;)
¤Sen hem och äta och sen vidare till fotbollsmatchen som vi vann med 1-0 :D
¤Sen hem äta god mat och sen kolla på Melodifestivalen :D Eric vann ju såklart :D
¤Sen efter det så låg jag och chattade med Erika, gabbe och daniel :D Skit kul xd
¤Klockan 12 gick jag och la mig för jag skulle ju upp tidigt idag :P

Idag "Söndag"

¤Vakna klockan 8 och iväg till match ;) Vann med 4-3 :D
¤Hem äta och sen sätta sig vid min POLARE (L)

Nu sitter jag och chattar med Erika,Gabbe och daniel igen ;) Träning klockan 5 ikväll så det kanske, KANSKE blir ett inlägg till ikväll :)

Herrå ;)
 
Foto: Jag
Kamera: Nikon D3100

Haha en liten drogad bild på min älskade Frida (L)

Kommentarer
Postat av: Erika

hahaha, shit vad mycket matcher! Tur att du vinner alla, snart behöver du väl inte åka till en match för att alla vet att ni vinner ;) hihi, sötaste Frida <333

Kyss på dig! <3



Just det, tack för en underbar kväll igår :D hoppas det blir det idag med <3<3

2011-03-13 @ 15:14:22
URL: http://eriky.blogg.se/
Postat av: Pinkpiercing - [ FOTO ] ♥

allt bra? :D



svar: Kul att du är med! :D Ju fler kommentarer du lämnar, ju större chans har du att vinna en länk på min blogg imorgon kl 18.00! Lycka till! ^^

(kommentarer som inte har med tävlingen att göra, lämna dom i inlägget under!)

2011-03-13 @ 15:37:59
URL: http://pinkpiercings.blogg.se/
Postat av: Erika

ah! :D



Men jag har inte varit i stallet på ett tag :/men ska ut imorgon <3

2011-03-14 @ 20:18:59
URL: http://eriky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? Skriv den här: (bara jag ser)

Har du någon blogg?

Vad var det du ville kommentera?

Trackback
RSS 2.0