I´m Natalie

Hejsan :) Idag kollade jag på EDS:en och jag fick MVG på spanskan :D Jag kan inte fatta det :D Är så jävla stolt :) Dagen har gått bra, vi fick pannkaka till lunch :D Sen skulle jag och Sofia gå på ett engelska kp som började klockan 13.15 men vi troode det började 13.00. Så Sofia kom till mig, Karolin,Elin och Tova och frågade om någon av oss skulle på engelska kpt klockan 13.00 för då skulle i behöva springa för att klockan var typ 13.00. Jag bah ja, jag ska. Så vi fick slänga i sakerna i väskan och springa som galningar upp till engelskan... Sen när vikommer dit så ser vi att alla som ska på det kpt står utanför så vi bah nej, juste det börjar ju kvart över -.- Haha men annars har allt varit toppen ;) Ikväll tror jag att det bli inneandy träning :D Har inte tränat på hela veckan för att jag typ är förskyld, (stavas?). Men nu tror jag att jag ska ta och spela lite sims eller någe ;) Herrå :)


Foto: Jag
Kamera: Nikon D3100  

Kommentarer
Postat av: Lisa

sv; tackar! :)

2011-03-31 @ 23:30:26
URL: http://loordphoto.blogg.se/
Postat av: emma

sv; för jag känner för det, varför ska jag blogga om jag inte tycker det leder någon vart. Sofia kanske känner likadant?:)

2011-04-01 @ 21:51:53
URL: http://lillaeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? Skriv den här: (bara jag ser)

Har du någon blogg?

Vad var det du ville kommentera?

Trackback
RSS 2.0