Hmm...

Hejsan :) Idag har jag inte gjort något speciellt. Jag har inte bloggat så mycket, för att jag inte vet  vad jag ska skriva om xD Vad tykcer ni att jag ska skriva om eller skriva mer om? ;) Skulle bli sjukt glad om ni kunde komma på lite saker och skriva om :) Imorgon så är det samling klockan 8 -.- Match mot..? Hahah kommer inte ihåg xD Men vi vinne iaf :D Nu ska jag packa i ordning mina saker så slipper jag göra det imorgon ;) Herrå,LOVAR att blogga mer imorgon!! :D


Orkar inte ladda in några nya bilder, Men jag ska försöka lära pappa fota på typ 10 min xD Så han kan ta lite bilderpå matchen imorgon ;) Herrå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? Skriv den här: (bara jag ser)

Har du någon blogg?

Vad var det du ville kommentera?

Trackback
RSS 2.0