Hejsan :-) det får bli en mobilblogg nu ;-...

Hejsan :-) det får bli en mobilblogg nu ;-) idag så var jag och sofia på stan. Hittade 3 linnen ett pennskrin och två pennor. Bilder kommer imorgon har inte tid idag. Imorgon så tror jag att det blir tåg till plugget. Sen så har jag ph imorgon så jag slutar inte förns 3 -.- Men jag bloggar mer under dan imorgon om jag har tid, men man har ju alltid tid att blogga så :-D men nu är jag hemma så jag ska ta och gå in nu. Jo föresten spelade nyss match och vi vann den med 9-2. Släppte in två mål :-( men det bvar inte mitt fel, för backarna stog bara och kolla. Men men vi vann iaf :-D nu måste jag dra herrå:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? Skriv den här: (bara jag ser)

Har du någon blogg?

Vad var det du ville kommentera?

Trackback
RSS 2.0