Har lite att prata om ;)

Hejsan :) Igår så bloggade jag inte för att jag hade både innebandyträning och fotbollsträning. Men jag ska blogga mer idag :D Dessutom har jag kommit på en ny kategori som jag SKA ha med på min blogg ;) Dagens failbop Haha xD Jag och sofia kom på dte idag, mer om den nya kategorin kommer senare, efter träningen ;) Men iaf idag redovisade jag kursen :D Fick MVG på Historia men jag satsar på VG, Och VG på religion fast jag satsar på G :D Men på biologi vet jag inte riktigt vad jag fick ;)

Men nu måste jag gå och byta om ska till fotbollsträningen här i regnet ;) Haha ha det så bra så länge! Herrå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? Skriv den här: (bara jag ser)

Har du någon blogg?

Vad var det du ville kommentera?

Trackback
RSS 2.0