Black Woman

Hejsan :) Idag så har alltgått super :D Jag redovisade 9 i matte och fick SVART:D svart=MVG.  Sen så jobbade jag jättemycket med spanskan och det gick super :D På ph så berömde Malin mig jättemycket om att jag hade varit så duktig i spanskan :D Känner mig stolt :D Sen när jag kom hem så tänkte jag jobba lite med matte men jag hade så mycket på skrivbordet så jag fick inte plats så jag började plocka bort lite saker. Jag rensade hela mitt rum och sen så började jag organisera upp sakerna i mitt lilla föåd xD Det gick oxå jättebra :D Men klockan åtta så orkade jag inge mer så allt som var kvar fick stå kvar, får fixa det imorgon ;) herrå :) 


Foto: Jag
Kamera: Nikon D3100

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? Skriv den här: (bara jag ser)

Har du någon blogg?

Vad var det du ville kommentera?

Trackback
RSS 2.0