490 minuters.. :S

... Träning/ Match den här helgen :S Haha hur fan ska jag orka ?

Hejsan :) idag så hade vi ett prov på örat ;) Jag tror att det gick ganska bra. Eller jag hoppas ;) Tåg till pappa mamma slutade tidigare så det var bara att packa mina saker och sen kom mamma. När jag kom hem så rensade jag min pärm för att man kunde inte stänga den så jag tog en ny och då passade jag på att tömma den på gammalt skit ;) Sen fick jag typ nån hjärnskakning för jag blev jättesugen på att rensa mitt rum!? Hahah jag vette fan vad jag fick den konstiga idéen från xD Aja mitt i allt fick jag ett sms av Felicia som undrade om jag skulle kolla på A-lagets match, Såklart jag ville det var ju kvartsfinal :D Och dem vann :D 4-2 :D Så nu väntar semi i Stockholm tror jag xD

Imorgon så är det först en innebandy match sen hem slänga i sig nått att äta, byta om och sen vidare till nästa match som är en fotbollsmatch xD Sen på Söndagen så börjar dagen med en innebandy match sen kanske jag ska stå i mål för 99orna. Klockan 17 så är det fotbollsträning i 2 timmar så jag vette fan hur jag ska orka xD Men nu orkar jag inte skriva mer för nu ska jag lyssna lite på musik och chatta :D Bloggar mer imorgon efter matcherna ;) Herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? Skriv den här: (bara jag ser)

Har du någon blogg?

Vad var det du ville kommentera?

Trackback
RSS 2.0