-

Hejsan :) Idag har jag redovisat steg 5 i spanska... Vet inte vad jag fick hon sa inte pisten på en gång, hon skulle försöka skeiva in den så fort som möjligt! :) Jag tror jag får VG ;)

är jag kom hem så städade jag först mitt rum så mamma slapp få hyper. Sen gick jag och la mig i soffan och kolla på tvn men det tog inte länge innana jag somnade. Sen vaknade jag klockan sju tror jag xD Då hade mamma kommt hem och så... Nu är jag iaf inte trött :D Blev ingen träning för min del idag :( Men om jag känner mig bättre imorgon så ska jag träna innebany då ;)
Nu är maten klar så nu drar jag och äter... Herrå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? Skriv den här: (bara jag ser)

Har du någon blogg?

Vad var det du ville kommentera?

Trackback
RSS 2.0