-----------------------------

Hejsan :) Förlåt att jag inte bloggade igår men jag orkade värkligen inte! Idag hade jag ph-samtal. Då slutar jag inte förns 3 -.- Nästa vecka sa Malin att jag inte fick jobba Svenska eller Engelsaka. Bara för att jag ligger efter i min terminsplanering i Matte och Spanska -.- Jag hatar Spanska, finns inge värre! Ikväll är det fotbollsträning, ska inte vara med så mycket men det är teori typ halva tiden och sen ska i träna löpteknik! Men jag har ont i knät och så är det innebandymatch ikväll så jag ska nog inte vara med så mycket!



Igår så följde Sofia med mig hem för att hon skulle med till träningen och fota :D Men sjävklart så tog kameran slut på batteri så det blev inte så mycket bilder... Men hon filma lite på mobilen iaf. Hon skulle fixa en film men det gick inte så bra, Tror hon skulle göra klart den idag så då kanske jag lägger in den på bloggen imorgon ;) Innan så bakade vi kladkaka, men sen så skulle jag lägga ut bilderna efter träningen men eftersom att kameran inte hade någe batteri så får ni dem nu ;)
Blev ingen bra bild på kladkakan bara på SÖTASE Sofia! <3

Foto: Jag
Kamera: Nikon D3100

Förlåt Sofia men du är ju så sööööt!<3


Men nu måste jag gå och fixa i ordning mig så vi ses imorgon ;) Herrå :)

Kommentarer
Postat av: Tove - Ridsport & Foto

SV: Tack detsamma :D

Allt bra med dig?

2011-03-16 @ 19:25:54
URL: http://londoninmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? Skriv den här: (bara jag ser)

Har du någon blogg?

Vad var det du ville kommentera?

Trackback
RSS 2.0