-----------------------------

Hejsan :) Idag har jag varit i skolan med min "favvo lärare"... Jag och Sofia satt och lekte den sista timmen xD Om jag sa Anna tex så måste hon säga ett namn på A eftersom att Anna stutar på A. Hoppas ni fattar xD Det är ett tips om ni har tråkigt ;)

Aja men iaf när vi skulle ta tåget hem så kom jag och Sonia ner lite före Tova så vi gick in i en vagn och sen börjde vi oss ner så hon inte skulle se oss :P Så hon sprang runt hela tåget och letade efter oss  xD Hon var till och med in i den vagnen där jag och Sonia satt men hon hittade oss inte. Efter typ en kvart så hittde hon oss :( Haha jag och Sonia tyckte att det var skitkul medands Tova var skitsur :D

Blir ingen träning idag för jag ska vila ikväll så det blir väll en god kvällsmat och sen basta lite ;) Kanske ska blogga lite mer ikväll ;) Men jag lovar inte :P Nu ska jag iaf gå och äta herrå :)

Foto: Jag
Kamera: Nikon D3100

(inge bra bild men det känns så tomt utan, jag har ju laggt ut mina favvobilder så då kan jag ju inte lägga ut dem igen...)

Kommentarer
Postat av: emma

sv; haha det är hon.. Haha, men man kan bli anmäld för det jag vill skriva, så ;) Haha

2011-03-10 @ 19:53:01
URL: http://lillaeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? Skriv den här: (bara jag ser)

Har du någon blogg?

Vad var det du ville kommentera?

Trackback
RSS 2.0