Min OTURSDAG!

Tjenare ;)

Ja den här dagen har väll inte varit så där toppen direkt!

 Det började men att jag skulle ut och fota för en stund sen, så jag gick ut och så lajag mig ner på gräs mattan och tog ett foto, meninnan jag hann se fotot så såg jag en svart klump på armen som rörde sig. Jag hade lagt mig i ett myrbo.... Det kryllade av myror på mig. Jag fick PANIK! Så jag gick in oc sa till pappa, då känner jag hur en jävla skitmyra bitr mig i armen. Jag säger till pappa att han ska följa med ut och se. Sen när vi är ut på gården, då finns inte det där myrbot! Så han gick in igen men jag gav inte upp. Jag letade, och letade. Tillslut hittade jag myrboet, men et var ju jättefå myror där då... Så pappa tror inte på mig xD

Jag ryser fortfarande när jag tänker påp det, jag har hittat en ny sak med mig själv, JAG HATAR MYROR!
Sen gick jag in för att ta av mig allt och hoppa in i duschen så att jag inte har en ända myra på mig! Då hittar jag en fästing på magen, en liten jävel. Fyfan! Vad vill alla äckliga kryp?

USH!....

Hoppas pappa börjar med maten snart ;) Det blir tacos :D Hejdåå ;)

Kommentarer
Postat av: sonia

Nej, fyfan vad äckligt! Skrek du inte när du hade alla myror på dig?:o<3

2011-06-17 @ 16:32:05
URL: http://plastkasse.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? Skriv den här: (bara jag ser)

Har du någon blogg?

Vad var det du ville kommentera?

Trackback
RSS 2.0