Kvällspromenad

Tjenare!

Kom nyss ut ifrån duschen. Ja och mamma skulle gå ut med hunden men det slutade med att ha familjn gick till en fotbollsplan som ligger jättrnära! Idag så har jag packat allt som jag ska ha med til pappa + till NILS LIDEHOLMSCUPEN :D Ska bli grymt kul! Tagga nu tjejer nu ska vi vinna!!!! Vi åker buss dit med p98 -.- Men aja, det är ju mysigt att åka tillsammans hem laget ;)

Imorgon kommer pappa och hämtar mig tidigt så ska vi typ åka till maxi och sen hem så vi hinner till hagen :D Där vi bor är det midssomarfirande i en gammal hage ;) Riktigt mysigt faktiskt!

Nej nu ska jag packa klart det sist och sen så går jag och lägger mig! Imorgon får ni massa bilder, lovar ;)

Natti natti


Kommentarer
Postat av: Sonia

VA!? Äru seriös med detdär att vi ska åka med p98?! :O nej! Jag vägrar åka med Diego ... I EN BUSS! Där man inte kan slänga sig ut för att försvinna ifrån honom :O! nejnej!

2011-06-27 @ 11:17:42
URL: http://plastkasse.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? Skriv den här: (bara jag ser)

Har du någon blogg?

Vad var det du ville kommentera?

Trackback
RSS 2.0