Kommer så småning om...

Ojojoj var jag är duktig på att uppdatera! Haha, men aja... I helgen så följde Sofia med ut till stugan. Vi hade jättemysigt! Bada, fiska, åkte båt, fota, gunga xD Sen så var det ju Aroscupen i helgen oxå, Sofia följde med och fota på 2 matcher tror jag ;) Tack Sofia! :D Vi vann alla matcher i gruppen, och vann gruppen men sen så åkte vi ut på straffar i kvartsfinalen. Men det var ju tack vare dommaren som vi förlrade. Men aja, sånt är livet! GIF vann iaf, Grattis.

Idag så ska jag bara chilla, kolla på tv, redigera bilder och sen så får ni nog en bildbomb så småning om ;)

Sen imorogn så ska jag följa med Emma till stallet, ska fota när dom har dressyrtävling :)

Nu ska jag äta frukost och sen sätterjag igång och redigera bilder :) Ses senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? Skriv den här: (bara jag ser)

Har du någon blogg?

Vad var det du ville kommentera?

Trackback
RSS 2.0