Tillbaka efter cupen :)

Tjenixen :)

I Söndags så kom vi hem från valdermarsvik och det var jätteskönt :D Vi kom tvåa... Det avgjordes på straffar. Men dommaren sög ju kuk som vanligt -.- Men aja sånt är livet och man får leva med det ;) Vi hade det iaf jättemysigt och en kväll var det disco ;) Det hände en del och det var två italienska? lag där och dom var ju helt galna :P

Igår så sov jag till klockan 5 o.O Fattar inte hur det kunde hända! Så jag fick ju inget gjort igår :(
Idag var jag ed mamma till jobbet ;) Och så nyss fixade jag Spotify Premium :D Fett chill ;)
Imorgon så ska jag draner på stan med Lisa :D

Några bilder som mamma fotade under cupen kommer senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? Skriv den här: (bara jag ser)

Har du någon blogg?

Vad var det du ville kommentera?

Trackback
RSS 2.0