Vi är värda vinsten!!

Hejsan :)

Idag har jag varit på match mot Rönnby F96 och vi fick stryk med 4-3 Men vi vart klart mycket bättre!! Efter matchen åkte jag hem och sen tog det inte länge sen åkte jag till Emma :) Vi satt vid datan,spelade buss, kollade på solsidan, spelde någe spel och så bakade vi den godaste kladdkakan ever!!! :D Hahah jag älskar solsidan det är så jävla sjukt roligt x) Imorgon sså har vi hemstudiedag=ledigt=sovmorgon= (Y) Haha en näringskedja eller vad det nu e x) nej nu ska vi inte prata massa tråkiga skolsaker ;) Imorgon ska jag iaf följa med Emma till frissan hon ska färga håret och klippa sig ;) kanske raka sig. Hahha nej det vågar hon nog inte :)

ska kanske kolla om jag hittar någon bra film som jag kan kolla på ;) Hoppas att Emma inte sover allt för länge imorgon har inge lust att sitta hemma och tråka ;)

Bilder på kladdkakan kommer sen när emma skickat dem.

Herrå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? Skriv den här: (bara jag ser)

Har du någon blogg?

Vad var det du ville kommentera?

Trackback
RSS 2.0