hmm... Vadg ska rubriken vara?

Hej bloggläsare :)

Idag har jag varit i skolan som vanligt.... Vi hade idrott så vi började inte förän klockan 9.15 :D Lite sovmorgon för en gångs skull :) Det var verkligen värdens tråkigaste idrott. Vi hade boxning och det var typ ingen som lyssnade på vad våran idrottslärare sa så vi han typ inte göra någe :( Satsar ju på MVG ;) Efter som att våran skola ligger så nära enligt lärarna så blir vi tvungna att gå tbx till skolan -_-
Äcklig mat som vanligt! Pasta och salamisås!? what a fuck Salamisås?

Spanske kp vi fick översätta en text som var en pressention av våran spanska lärare. Hade PH-samtal så jag slutade inte förns 15.00. Tog bussen till Centralen och sen tåget hem till kbk. Hahaha, sen när vi ko till kbk så kunde inte sonias mamma och pappa skjusa hem oss och inte tovas heller. Så vi skulle precis gå när jag kollade på min mobil och såg att pappa hade ringt sp jag ringde upp honnom och han sa att han kom och hämtade mig vid tåget så jag bah hejdå sonia och tova :D Bem bah vaaa? Så jag ringde pappa och frågade om vi kunde sjusa hem dem för det var piss kallt och det är "as långt" till dem. Men problemet var att vi bara har 2 platser i bilen så ni får lista ut sjävla hur vvi fixade det x) Nu sitter jag här och skriver det här inlägget ska ha en träningsmatch ikväll klockar kvart i sju. Mot p99 x) Vi ska krossa dem :D



Det kanske blir ett till inlägg ikväll vi får se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? Skriv den här: (bara jag ser)

Har du någon blogg?

Vad var det du ville kommentera?

Trackback
RSS 2.0