,ujjjjjjkl,hgbk,mgbvhkjm ( det var saras rubrik) :D


Här är min älskade Sara <3

Hejsan :) idag har jag vait i skolan och sen åkte vi tår hem ;) Jag köpte inget idag. Joo dt gjorde jag XD en twix :D det var väldigt god :D Sen när vi kom till till centralen asså "hemma" så kunde inte tovas eller sonias föräldrar skjusa, så pappa skulle komma. Sen ringde han och sa att han inte fick igån volvon så vi fick ta firmabilen. Så dem fick vänta till klockan halv 4 för då kommer bussen dem kan åka hem :D Efter så åkte vi till min farmor och farfar :D jag fick:

Fick 200kr av farmor och 200 av farfar :D sen åkte vi hem och jag satte mig vid min älskade dator :D Har precis kommit ut ur bastun :D det är jätte skönt och bara ligga där och fundera XD Nu ska jag kolla på sveriges mästerkock och skypa med Karolin en stund till ;) Förhoppnings vis kommer det ett inlägg imorgon, men jag lovar inte för att jag har extra lång träning imorgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? Skriv den här: (bara jag ser)

Har du någon blogg?

Vad var det du ville kommentera?

Trackback
RSS 2.0