Toppen dag! :D

Tjenare :D

Idag har varit en av den bästa dagen på det här året!!!!

Först vaknade jag ganska sent, sen kollade jag på reklamen och såg att det fanns en Nikon D3100+väska+en fotokurs för 4999 :D  Jag blev skitglad och sa till mamma att vi SKULLE åka och köpa den :P så vi åkte iväg först till någon motorcykelbutik för att vi skulle köpa hjälmar så vi kunde åka snöskoter, sen så fanns det ingen bra där så vi skulle åka till en annan men då var det närmare till Expert så vi åkte och köpte min KAMERA :D Sen åkte vi till den där andra affären och köpte 2 hjälmar. Sen ut till stugan och så åkte jag och Patrik lite snöskoter, jag fick köra :s men ddet gick bra :D  När vi hade åkt en stund så grillade vi korv ;) det var jätte mysigt! :) Sen åkte vi en sväng till. När vi kom tbx så var min kamera fulladdad :D Så jag började ta lite foton :D Första fotot jag tog var på min älskade hund Tessie

Foto: Jag
Kamera: Min nya älskling Nikon D3100
Lite dålig bild men det var den första ;)

Mysigt värre ;) sen åkte vi hem och så satte jag mig vid datan :D Mamma orkade inte göra någon mat så det blev en god pizza till mat :D Just nu kollar jag på melodifestivalen ;)

Herrå nu ska jag kolla lite på kameran och sen ska jag nog sova :D


Foto: Jag
Kamera: Nikon D3100

Vart bara vungen att lägga ut denna, men den bättre bilden som jag tog på henne raderade jag :( men det var inte meningen!!! Den här är inte alls lika fin. Men hon e alltid finast,sötast och bäst!!!

Kommentarer
Postat av: Erika <3

sv: hihi, puss på dig <3<3

2011-02-27 @ 00:31:52
URL: http://eriky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? Skriv den här: (bara jag ser)

Har du någon blogg?

Vad var det du ville kommentera?

Trackback
RSS 2.0