SOOOVMORGON :D

Tjjjenare :D Idag har jag varit i skolan skulle redovisa steg 4 i Spanska men jag hade en otursdag så jag gjorde det inte :P Matten blev inte häller av...

Tog tåget hem som vanligt.. Köpte både Cola och popcorn :D När jag kom hem så satte jag mig vid pappas dator och kollade på vilken match jag skulle vara med på, båda :D

Sen hade jag apatråkigt så jag gick ut och "fotade" om man kan kalla det de. Sen när klockan var kvart i sex så satte pappa sig vid datan och gick in på hanns mejl och så kollar han träningstiden för idag och så ser han att det är klockan 6 o.O Jag Kastade på mig sakerna ocg slängde upp håret och sen ut i bilen, gjorde inget speciellt på träningen. Nu ska jag kolla på tv sen ska jag sova ;) Får sova lääääänge imorgon :D börjar inte förns 11 :D Har typ idrottsdag (Y) NU ska jag kolla lite på lyfällan herrrå ;)

En bild jag tog idag, den är redigerad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? Skriv den här: (bara jag ser)

Har du någon blogg?

Vad var det du ville kommentera?

Trackback
RSS 2.0