Renoveras

Hej igen :) jag glömde att säga att jag ska byta header och kanske en ny desig ;)

Idag har jag iaf varit i skolan... Asså jag hatar verkligen måndagar jag har inte gjort ett enda på skolan idag. Jo jg laddade ner photshop till min mobil :D Och sen någe mer program som var as sköööj :D Efter solan åkte vi till centralen som vanligt, Men jag hade med mig pengar för en gångs skull :D så jag köpte lite godis :) Sen på tåget hade vi as sköööj som vanligt ;) jag och sonia "mobbar" tova för att hon e så insatt med vad som är nyttigt och inte -.-

blev ett ganska tråkigt inlägg, inga bilder heller men jag e hos min kusin och hon har inga bilder på datan -.-  Kanske lägger ut bilder som jag tog idag lite senare ;)


Herrå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? Skriv den här: (bara jag ser)

Har du någon blogg?

Vad var det du ville kommentera?

Trackback
RSS 2.0