Ny header :D

hejsan alla glada bloggläsare :D jag e iaf jätteglad :D Jag har fixat en helt egengjord header :D Jag e såååååå stolt över mig själv xD

Men iaf idag så har vi ju varit lediga så jag har varit med Emma, hon skulle ju till frisören och klipppa sig och färga håret men hon klippte sig bara. Frisören vågade inte färga hennes hår x') Men hennes mamma gjorde det i stället så Emma kunde se hur det blev. Det blev väldigt bra så jag tror att hon kommer göra det snart ;)

just nu sitter jag och webbar med Emma och så sitter jag och lyssnar på musik i mina underbara wesc :D



Snart ska jag börja med min hemstudieuppgift. Det var att man skulle laga mat och diska -.- Kan dem inte komma på någe bättre?? Jag ska iaf göra en pastasallad :D Hahha min pastasallad inehåller pasta såklart,kykling och gurka :D Men nu måste jag gå och börja med maten herrå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? Skriv den här: (bara jag ser)

Har du någon blogg?

Vad var det du ville kommentera?

Trackback
RSS 2.0