länge sen...

Hejsan :D

idag har jag varit i skolan och vi gjorde inget spesiellt. eller... jo juste jag redovisade steg  i svenska och fick röd :D röd VG men jag sattsar bara på VG så det var ju bra ;) På måndag ska jag redovisa steg 9 i matte, kunde inte göra det idag för jag vill redovisa för malin men hom var inte på ws på hela dagen :(

Jag har inte bloggat så mycket nu för att jag har haft ganska mycket i skolan med kursen och så+ att jag har hittat mitt sims så när jag har kommit hem på dagarna så har jag spelat :D

Hahah jag och Sofia har kommit överäns om att när vi är klara med kursen så ska vi va och äta massa godis, dricka dricka och spela Sims :D Så belönar jag mig x)

Just nu har jag precis avslutat sims.. Ska snart äta :D mums... Pappas hemgjorda klyftpotatis med någe kött ;)

Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra men jag hittar någ på något :)

Ha det gött :D hahaha gööt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? Skriv den här: (bara jag ser)

Har du någon blogg?

Vad var det du ville kommentera?

Trackback
RSS 2.0