FRRRREDDDDDAGGG :DDDDDD

Hejsan alla glada :)

Idag är det ÄNTLIGEN fredag :D Skolan som vanligt idag, Jag är nästan klar med min tekniska rapport som skulle ha varit inne förra fredagen x) Efter skolan tog jag tåget hem som vanligt och vi sjusade hem tova och sonia. Just fan sofia gjorde bort sig totalt idag :D Men säger inte vad för det får ni frga sofia om, om hon vill berätta ;)

Hem till pappa och packa och så sen kom mamma och hämtade mig när vi kom hem så började vi att skotta lite gran men detblev för kallt så vi gick upp och satte på oss mer kläder sen skottade vi hela uppfarten :S Fett trött efter det... När vi kom in och jag hade tinat lite så rensade jag min pärm jag få jätteont i axeln av att gå och bära på min tunga skolväska hela dagarna. Fick ut ganske mycket papper:) Missade Lets dance... Men aja får väll kolla reprisen sen. Nu vet jag inte vad jag ska göra har väldigt tråkigt. Jag kanske ska kolla på ¨någon bra film eller någe :-) Nu orkar jag inte skriva mer :P Men blir väll någe inlägg imorgon igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? Skriv den här: (bara jag ser)

Har du någon blogg?

Vad var det du ville kommentera?

Trackback
RSS 2.0