Engelska=(Y) Spanska=(N)

Hejsan :) jag komme rinte att skriva ett så långt inlägg föratt jag e as trött... Går ju upp klockan 6. Men iaf idag så har jag redovisat Engelska steg 8 och jag fick rödpist :) Jag ska försöka redovisa 9 nästa vecka ;)

Det blev ingen träning idag bara för att det var för halt så vi ville inte ut och åka. Imorgon blir det väll tåg till skolan och jag ska försöka redovisa svenskan och om jag har lust så kanske det blir en matte redovisning oxå ;)

Åhhhh jag hatar verkligen spanskan jag skulle ha redovisat förra veckan men jag kan ju inte vand möblerna heter :P

Nu måste jag gå och lägga mig om jag ska orka upp imorgon e så jävla trött på mornana,stavas?


Godnatt alla människor som läst detta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? Skriv den här: (bara jag ser)

Har du någon blogg?

Vad var det du ville kommentera?

Trackback
RSS 2.0