Blev ju inte så :(

Hejsan :/ jag är inge glad idag för jag kune inte komma till min farmor och farfar idag så jag fick inte träffa Erika :'(

Men aja vi får väll träffas någon annan dag! :) Idag har jag bara varit hemma och slappat :D Matchen idag blev inställd!! :( Men snart ska jag till träningen eller den börjar klockan sex men mamma ska stå i kisoken så vi blir väll där lite tidigare. Ska nog fota lite för det är så tråkigt där XD Lägger upp bilderna när jag kommer hem om jag hinner ;)

Foto: Jag
Kamera: Nikon D3100

haha den här bilden tog jag igår klockan alv två på natten XD Mamma skulle ut med hunden och jag var inte alls trött så jag hängde med ut och tog lite bilder i mörkret ;)


Kommentarer
Postat av: S O F I A

Fin:)

2011-02-27 @ 16:40:14
URL: http://soffiproppl.blogg.se/
Postat av: Erika

Ja :( så synd.. Dumma mamma som inte kunde skjutsa mig till dig heller...



ah ha, du skulle på träning det är därför du inte svarar på mobilen xd

<3

2011-02-27 @ 17:43:58
URL: http://eriky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? Skriv den här: (bara jag ser)

Har du någon blogg?

Vad var det du ville kommentera?

Trackback
RSS 2.0