112 på liv och död

Hejsan :) Just nu sitter jag och kollar på 112 på liv och död :)
Idag redovisade jag min serie och jag tycker att det känndes bra :) Efter skolan så följde Sonia med mig hem så vi tog bussen hem sen så satte vi oss vid varsin data :D Efter ett tag sa jag till Sonia att vi vart tvungna att gå/cykla till kiosken och köpa någe att äta om vi ska hinna till träningen, Men sonia skulle absolut inte följa med för det orkade hon inte så då sa jag men då drar jag så blir du utan mat. Tillslut fick jag Sonia att följa med, Jag sa att vi skulle cykla för annars skulle vi inte hinna til träningen men det skulle hn inte heller göra, emn hon erbjöd sig att "springa". När vi skulle hem så sa jag till Sonia att springa lite i stället för att gå och då skyllde hon på att det var för halt så hon vart tvungen att gå -.-

Träningen var väll rolig stog i mål på någon skottövning sen spelade vi lite match och mitt lag vann SÅKLART :D.
Vi sjusade hem Sonia så vi kom inte hem förns klockan 7 ;)

Asså gud vad jag tycker mina inlägg är tråkiga men jag kan inte lägga in  några bilden för min kamera är helt cp och min kamera på mobilden är ju jättedålig!!

Aja i morgon ska jag försöka redovisa engelsa och svenska kanske matte om jag hinner ;)

haha den här bilden "fixade" jag på min mobil när jag och sofia skulle jobba kurs och hon fick psykbryt på mig bara för att jag ville testa lite nya funktioner :P Så tro inte att det här är det bästa jag kunde ta för jag skulle bara testa vad som fanns ;) Men själva bilden älskar jag  :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? Skriv den här: (bara jag ser)

Har du någon blogg?

Vad var det du ville kommentera?

Trackback
RSS 2.0