Dagens outfit

Hejsan :) Eller man kanske ska säga godmorgon ;) Haha det är typ den första gången jag gör ett inlägg på morgonen. Men man kan ju passa på nu när man har lite tid över ;) Snart så drar jag till skolan sen eftr skolan så drar jag till mamma för innebandyträningen börjar klockan 5 tror jag. Och då hinner  jag inte hem till pappa imellan. det är den ända innebandyträningen den här veckan. Sen så på fredag så åker vi till Örebro :D Ska bli grymt kul! och vi skavinna hela skiten! :D Nej nu ksa jag kolla lite på tv innan pappa kommer och hämtar mig ;) KANSKE bloggar mer ikvälll. Herrå :)




  
Vi slänger in en liten dagens outfit ochså ;)
Jeans - H&M
Linne Kaphal, stavas det så? nej men skit samma
Tröja - Samma som linnet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? Skriv den här: (bara jag ser)

Har du någon blogg?

Vad var det du ville kommentera?

Trackback
RSS 2.0