|\| @ T @ L I £ & £ R I K @



Haha en "väldigt fin" video på mig och Erika... Ja som sagt väldigt bra redigerat. *host* Tror jag satte någe i halsen! Haha..
Lång bilresa och bilen helt fullpackad... Fick knappt plats med mina ben xD haha och då ska man inte prata om den "stora" ytan min stackars hund fick xd Som ni såg på videon så var det ganska trångt. Nu måste jag och Erika sova vi ska upp klockan kvart i åtta imorgon.. För att åka skidor :D Men först måste vi åka och hämta ut dem och ställa in dem jag ska ha ;) Sen är det bara mot backen ;) Man kan se liftarna från alla fönster på ena sidan av "huset"! Men et finns knappt någe snö kvar.. Eller jo såklart att det finns i backarna men inte i alla! Och inte på marken mellan liftarna :( Väldigt mysig och stor stuga :D nej nu blir det bara felstavat hela tiden så jag ska nog sova nu... Bloggamer imorgon, då får ni nog en till *host* bra video xd

Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan ! var med och tävla i veckans blogg: http://eemsis.blogg.se/2011/april/veckans-blogg-2.html

komentera så många gånger du vill och vinnaren länkas i en hel vecka i varenda inlägg.



sorry om du int gillar sånahär kommentarer.



Glad Påsk ~ ♥

2011-04-23 @ 19:22:51
URL: http://eemsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? Skriv den här: (bara jag ser)

Har du någon blogg?

Vad var det du ville kommentera?

Trackback
RSS 2.0