Soligt :D

Hejsan :)

Idag så kom pappa och hämtade mig, jag har varit hos mamma för att pappa var borta i fredags ;) När vi kom hem så var det jättefint väder! Det är därför jag inte har bloggat någe idag! Imorgon kommer älsklingen Erika hit. Min farfar ska till örebro och lämna en bil till André (Det är min kusin, erikas brorsa alltså) och då tar han med Erika :) Imorgon kanske jag och pappåker till Ikea, ska köpa en ny tvbänk,matta och lite saker till mitt skrivbord ;) Man vill ju ha lite fint när man ska få storbesök ;) Nej nu ska jag spela lite xbox och sen äta ;) Vi hörs mer sen :)

Herrå :)

Kommentarer
Postat av: erika

haha, kul vi ska ha det <3

2011-04-17 @ 17:47:21
URL: http://eriky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? Skriv den här: (bara jag ser)

Har du någon blogg?

Vad var det du ville kommentera?

Trackback
RSS 2.0