PÅSSSSSSSKLOV :D :D :D :D

Hellu :) Idag så var jag med Emma efter skolan. Vi åkte hem till henne, och typ satt vid datan. Ehh.. ja det var det vi gjorde x) Sen kom mamma och hämtade oss och så åkte vi till City Gross ;) Emma köpte ett schabrak, och jag ingt speciellt ;) Sen på vägen hem så började vi diskutera hästar och jag saknar att rida sjukt mycket... Jag har typ ridit i... Ehhh ja typ 6 år men sen så slutade jag på ridskola för jag tyckte att jag inte lärde mig någe. Men nu saknar jag det sjukt mycket!!! Skulle vilja börja rida igen! Det är såå mysigt! :)

Nu är det PÅSKLOV!!!! :D :D Men måste jobba lite på lovet... Måste göra matte steg 11... Annars så kommer jag att ligga fett mycket efter i matte x) Och det vill jag ju inte ;) Sen så kanske jag ska göra lite svenska :) Men det är bra för att jag tycker att det är kul ;)

Imorgon så ska jag "leka" med Sofia. Haha Sofia tyckte att det lät s töntit att säga "va" Så jag frågade om vi skulle säga lka i stället och det tyckte hon lät bra x) Så imorgon ska jag och Sofia leka. Sen på söndag kommer pappa hem :D Han har varit i typ? jag vet inte vad det hette men det var i ett annat land. Asså det var på semester ;)

Och sen typ detbästa på torsdag så ska jag åka till typ sälen med älskade kusinen Erika och åka lite skidor ;) Ska bli jättekul! :D

Nej nu tror jag att jag ska kolla lite på tv och sen slagga ;) Är sjukt trött. Eller nej det är jag inte x) Nej kanske inte sova men kolla på film och kanske vara lite social på msn ;) Bloggar mer imorgon, herrå :) Nu orkar jag inte läsa igenom om jg har skrivit fel någonstans så det kanske är lite små fel på vissa ställen x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? Skriv den här: (bara jag ser)

Har du någon blogg?

Vad var det du ville kommentera?

Trackback
RSS 2.0