Normal?


Jag just nu ;) Lika normal som vanligt :P

Imorgon ska jag till min extra mamma eller vad fan säger man xD Asså min pappas nya tjej! Aja skitsamma jag ska iaf dit för at hon fyller år ;) Sen ska jag nog hem och börja pack vi åker ju på fredag efter skolan :) Haha vad bra då kan jag inte stanna kvar om jag ite blir klar med mina arbetsupgifter! :D Nej så ska man inte tänka, men det gör jag :D Nu kom det lite skit imellan mn jag ska ju åka på fredag, då kanske ni tänkar vart ska hon dåe?
Jo jag ska åka på en innebandycup i örebro som heter Örebrocupen :) Det ska bli grymt kul :) Och vi ska ju vinna oxå ;) Det skulle vra en bra avslutning på säsongen :D Våran första match är klockan typ 10 på fredag kväll -.- Jag kommer inte kunna blogga så mycket eftersom att jag inte tar med datan för att vi bor ju på en skola och den kan bli stulen då ;) Men jag kanske kan mobilblogg alite men ni kan nte räkna med att det blir så mycket! Men ni får stå ut! :) Får ju blogga massa sen när jag kommer hem ;) Nej nu ska jag kolla lite på tvn och sen vet jag inte vad jag ska göra... Men iaf herrå :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? Skriv den här: (bara jag ser)

Har du någon blogg?

Vad var det du ville kommentera?

Trackback
RSS 2.0