Muuuums....

Tjenixen;) Just nu sitter jag i min älskade soffa och kollar på "Du är vad du äter". Idag så var ja i skolan, inget vi behöver prata om ;) Efter skolan åkte v till det nyöppnade City Gross, köpta två choklakakor för 20:- ;) Sen he och börja packa lite :) Jag är typ klar, jag har packat det jag behöver :) Sen så var jag ju till Saila för hon fyllde år ;) Vi spelade lite fotboll och körde dunkkuragömma xD Nej nu måste jg pack klart allt för det har jag inte tid med att göra imorgon! Det vart en lite dålig uppdatering men jag skrev ju massa igår ;) Vi hörs kanske i lite små inlägg i helgen :) Herrå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? Skriv den här: (bara jag ser)

Har du någon blogg?

Vad var det du ville kommentera?

Trackback
RSS 2.0