Mums ;)

Hejsan svejsan :)

Idag så åkte jag och pappa till IKEA där jag fyndade lite saker ;) Jag köpte en matta, tvbänk och lite små saker till mit skrivbord ;) Nu börjar mitt rum bli riktigt fint! Sen så har jag plockat massa festingar, stavas det så? aja ni vet väll dem där äckliga små krypen som älskar att suga blod, dem är det :S Jag tog bort typ 10 stycken på en av mina katter och eftersom att hon är så duktig och ligger still och inte springer iväg när man har tagit en så fick hon en bur med mjölk. Hennes favvo!! Haha efetr en liten stund så gick jag och kollade om det fanns någe kvar men den var helt tom, det syndes inte äns att den var använd :P Igår så satte jag och pappa upp min stutsmatta :D Jag är fett grym! Kan göra volter och landa på fötter men jag kan bara frammåt ;) Sen igårkväll så spelade jag och pappa kubb, jag vann ju såklart :D Men pappa var fett sur en timme typ :P Dålig förlorare ;) nej nu ska jag gå upp och fixa det sista på mitt rum ;)

Erika kommer inte idag bara för att hon ville vara hemma :( men jag tror hennes mamma skjusar´hit henne på Onsdag ;)
Nej nu måste jag gå!

Herrå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? Skriv den här: (bara jag ser)

Har du någon blogg?

Vad var det du ville kommentera?

Trackback
RSS 2.0