Idrott

Godmorgon! :) Idag så är det idrott... Vi ska ha orgentering, stavas det så? Aja skit samma... Jag tycket att det är ganska kul, men det finns ju såklart roligare sporter! ;) Åhhhh.. Nej jag har ju  PH- samtal idag, vilket betyder att jag måste stanna till klockan 3.... Tråkigt värre. Igår så var jag och mamma på ikea, En hel vagn gick till tallrikar,glas,bestik ocg kaffemuggar till mammas jobb. Dem har byggt om och vill ha lite nytt ;) Och sen en vagn hem till oss :) Hittade 2 lampor till mitt rum, en musmatta och en pall, som jag kan lägga träningsklder på som jag ska ha nästa dag :) sen så hjälpte jag mamma och ta in tvätten, fixade mitt rum och sen var klockan halv 11. Bara läggdags. Just det igår så sjusade vi hem Erika... :'( Eller inte hem utan vi möttes halvvägs :) Saknar henne redan... <3

Nej nu måste jag fixa iordning mig, så vi ses ikväll :) Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? Skriv den här: (bara jag ser)

Har du någon blogg?

Vad var det du ville kommentera?

Trackback
RSS 2.0