♥ Hejdå Bannybulla och Emma ♥

Hejsan :) idag har jag varit i skolan.. Lika tråkigt som vanligt... Men det var sista gången jag såg Sofia och Emma på typ över en vecka...♥ Ja vi vet inte hur vi kommer att klara oss här i skolan ;) Men iaf dem kommer snart hem :D Sofia ska iaf köpa ett par converse till mig :) Jag tror jag vill ha vita. Eller nej jag VILL ha vita :) Nej nu ska jag ta lite påskmust och lägga mig och kolla på tv :) Bloggar mer imorgon :)


1.




2.



3.



Jag tycker att dem var snygga :) Hoppas att det finns vita i min storlek :)

Emma och Sofia ha det bäst i Turkiet och bara extra till oss i svergie... ;)

Kommentarer
Postat av: emma

haha, söt du är(L)

2011-04-29 @ 22:23:14
URL: http://lillaeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? Skriv den här: (bara jag ser)

Har du någon blogg?

Vad var det du ville kommentera?

Trackback
RSS 2.0