!"#¤%&/()=?

Hejan :) Imorse var jag iväg på innebandymatch ;) Vi vann med 3-0. Efter matchen åkte vi till max sen sa jag till pappa att vi skulle åka förbi Team sportia för att min kompis sa att det var 30% på allt, så vi åkte dit. Jag var mest ute efter att hitta en ny toolbag förmin andra är för liten. Jag hade kollat en del på nätet och hittat en som jag tyckte var snygg,bra pris och perfekt xD Och vad är det som hänger på väggen och bara skriker "Ta mig" Jo min toolbag :D Så jag bara sprang dit och sa till pappa att den skulle jag bara ha! Men jag hade ju inga pengar... Så jag sa till pappa att han kunnde få pengar sen när jag hade råd, och han gick med på det :D Så nu sitter jag här med min nya fina toolbag :D



Nu ska jag kolla på körslaget och så ;) herrå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? Skriv den här: (bara jag ser)

Har du någon blogg?

Vad var det du ville kommentera?

Trackback
RSS 2.0