tja tja

Hejhej alla :)

Idag har jag varit i skolan som vanligt-.- En fråga bara! Varför ska skolan vara så tråkig?

Men i alla fall jag Sofia och Emma satt nere på matten och jobbade sen när vi kom upp tll samlingen så frågade Karolin varför vi inte var på spanska kpt. Vi missade det :'(
Sen åkte jag hem till Emma:') Första gången jag var hos henne;)

Vi fixade min blogg som du tittar på nu :P

Tack Emma!!!!!!<3 du är bäst! Eller efter mig x) nej men du är det!

Sen kom mamma och hämtade mig och vi åkte hem och så bytte jag om på 2 minuter och åt på 5 så jag skulle ha tid att sitta vid datan lite;)

Men nu har jag inte tid att skriva mer för snart kommer Tilde och hämtar mig, vi ska på innebandy träning:)

Men hej då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? Skriv den här: (bara jag ser)

Har du någon blogg?

Vad var det du ville kommentera?

Trackback
RSS 2.0