Stan idag ;)

tjatja boggen:)

idag så har jag varit på stan med Lisa :) hittade inget :/ Träffade Emma och Sofia på stan:P

jag köpte en dricka på igor och så satte jag och Lisa och vid ett bord och jag drack den goda colan:) sen så kom Sofia och Emma och dem köpte ochså en dricka sen gick dem typ ut och efter ett tag så var dem på våningen under och typ kollade upp på oss. Sen gick vi och ställde oss på ett annat ställe då trode dem att vi hade gått men vi stog och kollade på dem x')

haha sen så typ gick dem ut och vi hade bestämt att vi skulle till ur och penn och dem gick åt det hållet så dem trodde att vi smög på dem för precis när dem såg oss så gick vi in på ur och penn.

Nu så sitter jag och Lisa i hennes säg och kollar på tv och jag äter lite godis :D

herrå vi får se om jag kanske bloggar lite mer i kväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? Skriv den här: (bara jag ser)

Har du någon blogg?

Vad var det du ville kommentera?

Trackback
RSS 2.0