Snart fotboll i det kalla

Hejhej :) nu ligger jag i soffan och kollar på tv. Jag ska snart på fotbollsträning.

Igår så var jag med på en innebandytunering i skolan. Om man säger så hät kanske ni förstår: Det gick SKIT!!
Jag vill bara säga en sak! Dommarna var det sämsta jag har varit med om! Bara för att vi var minst så dömde dem typ åt dem!  Hahaha fast vi vann mot typ 9a eller jag vet inte vilken nia men vi vann iaf mot en nia ;) och mot en sjua( en klass asså)

Idag så var det typ någe likabehandlingsdag i skolan. Tråkigt!!!!!

Vi slutar skolan på frdag :)

Och vet ni det är bara 9 dagar kvar till JULAFTON :D

Nu ska jag gå och ta en macka och sen ska jag dra på fotbollsträning:) nu är det ju bara typ -6 grader :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? Skriv den här: (bara jag ser)

Har du någon blogg?

Vad var det du ville kommentera?

Trackback
RSS 2.0