Julklappar ;)

Hejhej bloggen:)

Hoppas att alla har haft en jättebra jul för det har jag :)


Jag har fått:
(mamma)
Innebandyklubba
morgonrock
tofflor
Wii platta
2000 kr
presentkort på gina och kicks
luftmadrass x')

(pappa)
Xbox 360 + en kinect
Kinect sports
ett par byxor
en tröja
gossestrumpor :P
en tröja
morgonrock
godis
innebandyglasögon
1050 kr


Sen igår var jag och pappa in till stan för att byta mina innebandyglasögon jag hade fått för dem var för stora så vi bytte dem mot ett par skor för det fanns inga andra sköna där sen gick vi in på Team sportia där hittade vi ett par. Sen åkte vi hem till mamma för att hämta mina termobyxor och då sa jag att jag skulle köpa ett spel till xboxet. Mamma sa att jag kunde ju passa på att köpa en dator nu när det är rea på media mart så jag tog med alla pengar jag hade och vi kollade och kollade men jag hittade ingen jag fasnade för eller jo dem som kostade typ 10000 x')
Det var desutom inte så lätt att kolla eftersom att det var smockat med folk. tillslut fick vi tag i en som jobbade där så han kunde hjälpa och då tittade vi på 2 st och frågade vilken som var bäst, jag kommer inte ihåg hur men så gick vi bort till dem "lite dyrare" datorerna och sa att det var en dator som kostade 9000 men det var ju rea så då kostade den bara 7000 som var väldigt bra grafik på och så. Pappa tyckte att det var för dyrt men jag lyckades övertala honnom :)

Så nu har man en ny dator oxå x')



Idag så sov jag till klockan 11 kanske ;) sen satte jag mig vid min underbara dator x') vi åt vi frukost och lite så sen frågade jag pappa om vi inte kunde göra nånting idag och han sa ja det kan vi väll men vad ska vi göra? jag bah vi åker skridskor :D
Så vi åkte till kolbäck och kollade om dem hade plogat där men det hade dem ju inte -.- ca 2dm
då åkte vi till hallsta och kollade om dem hade plogat där dte hade dem inte häller så vi kollade om dem hade öppet på ishallen, DEM HADE DET:D

men det var jätte pinsamt för det var typ en massa killar som var typ profetionella där så jag kännde mig ju helt värdelös :S Vi åkte bara typ 20 minuter :)

Efter åkte vi till min farmor och farfar och jag fick 500 kr av min faster :)
Nu sitter man här hemma ska kanske spela lite xbox360 snart x')


Hejdå bloggen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-postadress? Skriv den här: (bara jag ser)

Har du någon blogg?

Vad var det du ville kommentera?

Trackback
RSS 2.0